Isa IZZ

Gebruik jij zorg doordat je werkt in de zorg?

3 berichten in deze discussie

Ga jij naar de fysio of krijg je psychische zorg? Hebben je klachten te maken met jouw werk in de zorg? 

We weten dat zorgmedewerkers méér zorg gebruiken dan gemiddeld Nederland. Komt dat doordát je in de zorg werkt? Hoe denk jij daarover?

Opnieuw gebruiken zorgmedewerkers meer fysiotherapie en psychische zorg. En dat heeft ook te maken met de zorgorganisatie waar ze voor werken. Dit blijkt uit het jaarlijkse IZZ-onderzoek Zorggebruik. Lees meer over de uitkomsten, goede voorbeelden en tips om gezond te werken op onze website.

Grote_verschillen_zorgorganisaties_Headerbeeld_1920x500_RGB.thumb.png.eea33fd7fd0d8ff035887ffb23b07d6a.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ik heb fysio omdat ik in de zorg heb gewerkt.

ik bens sinds mei van dit jaar met vroegpensioen, ik heb 49 jaar in de zorg gewerkt, maar ik daardoor wel heel veel  last van mijn rug en heb ik een hernia gekregen door al dat gegil, wat we vroeger deden, toen hadden we helaas nog niet zulke goede tilhulpmiddelen als nu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een chronische slijmbeurs ontsteking in mijn schouder ben hier succesvol aan geopereerd maar het blijft een zwakke plek heb hier door vaak fysio nodig ook heb ik door het vele staan en lopen steunzolen nodig en goede en dure schoenen ik denk zeker dat dit het gevolg is van 33 jaar werken in de zorg. Volgens het huidige beleid moet ik nog 15 jaar werken dat gaat mijn lijf echt niet redden dan zou ik 48 dienstjaren hebben niet normaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen