Matima Verbeek

Sportschool vs de gezondheid van de zorgmedewerker

5 berichten in dit gesprek

N.a.v. een gesprek met @Isa IZZ, breng ik dit item in.
Regelmatig verschijnen er artikelen, items over burn-out/overbelasting, agressie op het werk gebruik van fysiotherapie etc. Op een sportschool wordt vaak een scala van (sport)activiteiten aangeboden die de (overbelaste)zorgmedewerker, die al dan niet met agressie in aanraking is gekomen/komt, ten goede kan komen. Variërend van kracht/fitness training tot combat/vechtsport en yoga/mindfullness als dansactiviteiten. Men kan ook van activiteit wisselen zodat het altijd uitdagend blijft.
De sportscholen komen regelmatig met ledenwerving. Is het niet een goed idee voor IZZ om hier gebruik van te maken en met sportscholen te onderhandelen om haar leden voor een aantrekkelijk tarief te laten sporten om zo bestaande klachten te verminderen/te laten verdwijnen en te voorkomen? In elke stad/dorp is er tegenwoordig een sportschool.
Het is voor allen een win-win situatie. Wat vinden jullie?
Groet, Matima Verbeek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo @Matima Verbeek, had jij dit ledenvoordeel al gezien? Mede dankzij jouw bericht hier tot stand gekomen. Bedankt!

Goede voornemens om meer te bewegen? Maak ze waar met het Starterspakket van Basic-Fit en IZZ. Dit pakket bestaat uit een flexibel proefabonnement voor 1 maand. Daarnaast bevat het ook alles wat je nodig hebt voor je eerste sportschoolbezoek: een sporthanddoek, bidon, oordopjes en een slot om je kluisje te kunnen afsluiten.

https://www.izz.nl/ledenvoordeel/basic-fit-starterspakket

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo @Isa IZZ, geweldig nieuws! Altijd leuk als een initiatief tot iets goeds leidt. Ik hoop dat er (veel) gebruik van gemaakt wordt. Op mijn bericht van 11 augustus heeft niemand gereageerd, ik had daardoor de moed al opgegeven.

Groet, @Matima Verbeek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij was wel 130 keer bekeken, maar inderdaad geen reacties. Wij hebben 'm achter de schermen wel opgepakt. Nu hopen dat veel mensen er gebruik van maken inderdaad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch fijn zo'n vangnet :D@Isa IZZ, jullie nut is is weer eens bewezen! 9_9

Groet, @Matima Verbeek

( Toch geeft het te denken: Zoveel inbreng over allerlei klachten/gevolgen en wanneer er een mogelijke gezonde oplossing wordt aangedragen, reageert niemand. Nu het ledenvoordeel concreet is geworden verandert dat mogelijk de zaak: misschien is hier wel animo voor ;)))))   ).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om mee te doen

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen