Isa van IZZ

Nieuwe IZZ-film: Hoe zorg jij voor jezelf?

8 posts in this topic

Je hebt het mooiste beroep ter wereld. Maar zorg ook goed voor jezelf. Dat is de boodschap van onze nieuwe IZZ-film.

Hoe zorg jij voor jezelf?!

Eigenlijk in alle dingen die gezegd worden. Dat als je in de zorg werkt ook goed voor jezelf moet zorgen, soms tot 10 moet tellen en moet leren los te laten. Soms vind ik dit best moeilijk.

Hoi Rianne,

Dat is nu precies waarom het zo belangrijk is om toch goed voor jezelf te zorgen. We hebben in het op de website onder het kopje  "ledenvoordeel" een nieuwe zelfhulpmodule geplaatst waar onze leden gratis gebruik van kunnen maken. Deze heet https://www.izz.nl/ledenvoordeel/online-zelfhulp-het-nieuwe-werken . Dit is een laagdrempelige manier om eens uit te zoeken en tips te krijgen hoe je toch beter kan leren los laten en dus voor jezelf te zorgen. 

Laat mij en andere deelnemers aan dit forum eens weten wat je er van vind en of het iets heeft bijgedragen. 

Heel veel plezier. 

Wat mooi en herkenbaar! 

Na zelf 1,5 jaar geleden een vervelende aandoening te hebben gehad met operatie en therapie werk ik nu weer volledig mijn diensten. Helaas blijf ik rest klachten houden. Laatst vroeg mijn zoon: " is dat jou waard? ". Een vraag om over na te denken. Ja, toch is het mij waard, want de glimlach, een handdruk, een dank je wel van patiënten en hun naasten zijn zeer waardevol! Een stukje kunnen aanvullen en betekenen wat voor veel mensen zo gewoon is ,geeft mij nog altijd heel veel voldoening!!

Groet Helma.

On 6-6-2017 at 4:09 PM, Isa IZZ said:

Je hebt het mooiste beroep ter wereld. Maar zorg ook goed voor jezelf. Dat is de boodschap van onze nieuwe IZZ-film.

Hoe zorg jij voor jezelf?!

Dit is waar het om draait in de zorg