4 posts in this topic

Of je nu goed of slecht slaapt, een goede kussen is altijd erg belangrijk. Benieuwd wat dit kussen beloofd. Beetje spierontspanning kan ik wel gebruikenūü§ę

Doet het wat het beloofd?

Hallo wat zou ik graag dat kussen winnen , mijn nek is werkelijk kantje boord .ūüėŹ Een nacht op ander kussen en verschil in hoogte geeft al last van de nek dus zou graag dit nieuwe kussen uitproberen als dit werkelijk doet wat er verteld wordt dan SUPER ūüėĀGRAAG en dank

Beste allemaal, 

Er wordt massaal gereageerd op de winactie voor het ergonomische kussen van SanaSlapen! Fijn dat jullie zelfs in deze gekke tijden de moeite nemen om magazine de Zorg te lezen, en van jullie te laten horen. Hier, maar ook via andere kanalen van IZZ. Dat betekent dat we iets (kunnen) bijdragen en dat is mooi om te weten. 

Maarrrr ... voor ik deelnemers aan deze actie 'over het hoofd ga zien', wil ik jullie vragen jullie reactie op de winactie niet hier te plaatsen. Er is een speciaal gesprek voor aangemaakt, daarop kan ik de binnengekomen reacties monitoren en in een deelnamelijst plaatsen. Zie: 

Ik zal jullie reacties nu overnemen op de lijst, maar ik sluit hierna dit gesprek om te voorkomen dat er mensen vergeten worden. 

Maar nogmaals dank voor de massale deelname en wie weet, tot mails als je een van de winnaars ben! :) Groet, Marjon

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Blijf op de hoogte van gesprekken in de community

Ontvang jij graag wekelijks per mail een gespreksoverzicht uit de community? 
    Meld je direct aan in jouw IZZ lidmaatschap (inloggen vereist).