19 posts in this topic

Mijn nek kussen is versleten. En ik kan niet zonder, zeker nu niet.

We leven nu in een hele drukke tijd . 
mijn werk als vplk op de IC in deze hectische corona periode maakt dat ik een goede nachtrust erg hard nodig heb. 
een goed kussen is dan meer dan welkom. 

Voor een goede nachtrust is een goed nekkussen van belang , gezien ik veel nekklachten heb.

Ik heb vaak hoofdpijn dit komt vanuit mijn nek ...dus wie weet helpt dit ook om ervan af te komen!!

Met 2 nekhernia en werken in de zorg zou ik graag dit kussen willen proberen

heeft iemand ervaring met dit kussen. Heb al verschillende kussens uitgeprobeerd maar kan het juiste kussen voor mijn schouder nek problemen nog niet vinden.

Zonder slapen houden we ons vak niet vol ongeacht welk onderdeel van de zorg we werken. Ik kan me niet meer bedenken dat ik vroeger niet wilde slapen nu hoef ik daar niet meer over na te denken. Een nieuw kussen zou een mooi cadeautje zijn.

Ik zou graag dit kussen willen winnen. Ik heb polyattrose en van de week een Tia gehad. Ik wil een goed kussen om te ontspannen

Ik ben nog steeds op zoek naar een goed kussen om nekklachten te verminderen. Zou dit de juiste oplossing zijn voor me, dat wil ik graag ervaren. 

YES PLEASE!! Zoals alle andere mensen hier heb ik geregeld last van nekklachten en heb ik al een aanzienlijk aantal kussen geprobeerd! Hopelijk zou dit het kussen zijn dat mij gaat helpen bij een goede nachtrust en van mijn nekklachten verlost!  Daarnaast zou het een mooi cadeautje zijn in deze pittige periode waar we allemaal stevig aan moeten poten.

*Fingers Crossed* !! 

Heerlijk slapen na de geboorte van een wereldburger in crisis tijd. Een droom!

Als Inkoper in de zorg nog meer nekklachten, door de jacht op goede beschermingsmiddelen t.b.v. het Corona virus voor onze kanjers aan het bed. Dit kussen zal zeker bijdragen aan een goede nachtrust voor mij!

Al een tijdje uit de running door een hersenschudding/whiplash.

Al een tijdje op zoek naar het ideale kussen. Zal dit kussen mijn herstel bespoedigen..? Fingers crossed!

Zou deze willen uitproberen zodat ik kan beoordelen of dit kussen een aanrader is voor patienten die ik behandel....

Zo'n kussen zou wel fijn zijn om te proberen. Met name door een nekhernia waaraan ik geopereerd ben blijft het nog steeds zoeken naar een goed kussen om klachtenvrij te blijven.

Lijkt me heel fijn om te proberen om¬†zonder stijve schouder wakker te worden¬†ūüćÄ

Zou dit kussen heeeeel graag winnen. Wordt vaak wakker met een stijve, pijnlijke nek. Wellicht is dat probleem hiermee opgelost! 

Beste allemaal, 

Er wordt massaal gereageerd op de winactie voor het ergonomische kussen van SanaSlapen! Fijn dat jullie zelfs in deze gekke tijden de moeite nemen om magazine de Zorg te lezen, en van jullie te laten horen. Hier, maar ook via andere kanalen van IZZ. Dat betekent dat we iets (kunnen) bijdragen en dat is mooi om te weten. 

Maarrrr ... voor ik deelnemers aan deze actie 'over het hoofd ga zien', wil ik jullie vragen jullie reactie op de winactie niet hier te plaatsen. Er is een speciaal gesprek voor aangemaakt, daarop kan ik de binnengekomen reacties monitoren en in een deelnamelijst plaatsen. Zie: 

Ik zal jullie reacties nu overnemen op de lijst, maar ik sluit hierna dit gesprek om te voorkomen dat er mensen vergeten worden. 

Maar nogmaals dank voor de massale deelname en wie weet, tot mails als je een van de winnaars ben! :) Groet, Marjon

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Blijf op de hoogte van gesprekken in de community

Ontvang jij graag wekelijks per mail een gespreksoverzicht uit de community? 
    Meld je direct aan in jouw IZZ lidmaatschap (inloggen vereist).