Marjon van IZZ

Win een hoofdkussen van SanaSlapen

153 posts in this topic

20 uur geleden zei Patty Bannink:

Welke 3 mensen de kussens ook mogen winnen, ik gun het ze dat het helpt om beter te slapen, succes allemaal met wachten !

groet Patty uit Harderwijk

En dat is een mooie afsluiter van deze winactie :) Dank jullie wel allemaal, voor het massaal reageren op dit gesprek! Bij deze sluit ik hem nu en stuur ik al jullie reacties door naar SanaSlapen. Zij kiezen de drie winnaars van het kussen. Maandag de 20e maak ik deze drie winnaars bekend via dit zelfde gesprek. Voor nu alvast een goed weekend allemaal! Groet, Marjon

Beste allemaal, het lijkt erop dat de leverancier nog druk bezig is al jullie reacties te lezen en hieruit een winnaar te kiezen. En laten we eerlijk zijn, het is ook een enorme klus! Ik heb er in ieder geval alle begrip voor dat het (om die reden) nog niet gelukt zou zijn. 150 persoonlijke motivaties, allemaal toe aan een goede nachtrust. Ik gun het jullie allemaal van harte. 

Ik onderhoud nauw contact met de leverancier en pols morgen nog eens hoe het gaat. Hopelijk kan ik jullie dan meteen de drie winnaars doorgeven :) Voor nu alvast een fijne avond gewenst. En houd de berichtgeving in de gaten! Groet, Marjon

Ik heb inmiddels contact gehad met SanaSlapen en na rijp intern beraad hebben ze de drie winnaars van het SanaSlapen kussen geselecteerd. De gelukkige winnaars zijn: @Gertie Maessen, @Johan Bos en @Rianne van zwieten! Gefeliciteerd!!

Graag ontvang ik van jullie alle drie de volgende gegevens: huisadres, e-mailadres en eventueel een telefoonnummer. De leverancier wil graag persoonlijk toelichten waarom hij jullie als winnaars van het kussen heeft gekozen :) Jullie kunnen deze gegevens mailen naar community@stichtingizz.nl. Dan zorg ik ervoor dat ze bij SanaSlapen terechtkomen. Uiteraard alleen voor het toezenden van het kussen en het bericht van de leverancier. Ik verwijder jullie gegevens zodra ik deze heb verstuurd. 

Extra 5% korting op het kussen voor alle andere deelnemers

Helaas kunnen er maar een paar kussens gratis weggegeven worden. Maar als dank voor de actieve deelname aan deze winactie, geeft SanaSlapen jullie allemaal een extra 5% korting op het kussen. Dus bovenop de al geldende 25% korting voor IZZ-leden: https://www.izz.nl/ledenvoordeel/het-sanaslapen-kussen-dat-zich-aanpast-aan-uw-persoonlijke-voorkeur

Wil je gebruikmaken van deze extra korting (dus 30% in totaal) op het kussen, meld je dan direct via info@sanaslapen.nl. Geef aan dat je hebt deelgenomen aan de winactie, dan krijg je persoonlijk een speciale digitale voucher toegestuurd. 

Dank jullie wel allemaal! Hopelijk hebben we met deze actie een beetje kunnen bijdragen aan een (ver)beter(d)e nachtrust.