Marjon van IZZ

Win een hoofdkussen van SanaSlapen

117 posts in this topic

Dit lijkt mij een prima kussen om heerlijk op weg te slapen. Ik heb een voorgevormd kussen maar deze is aan vervanging toe. 

Op 20-3-2020 om 12:08 zei Marjon van IZZ:

Heb het perfecte kussen nog niet gevonden. Dit sanaslapenkussen ziet er bijzonder uit en beloofd een goede slaap en uitgerust wakker worden.

Let me try.

carla van Kasteren 

Of je nu ’s nachts of overdag in je bed ligt: een bij jou passend hoofdkussen helpt je goed slapen. Ben jij toe aan een nieuw exemplaar? Laat het ons weten door een reactie hieronder te plaatsen en maak kans op een kussen van SanaSlapen. Dit kussen bevordert de spierontspanning en zorgt voor een betere bloedtoevoer naar het hoofd.

- De actie sluit vrijdag 17 april.

- Op 20 april maken we de drie winnaars bekend in de community.

Slaap zacht!

Ik werk in.de zorg en heb heel veel last van mijn nek. Ga iedere 3 weken naar de fysio dan is het allemaal goed te houden. Nu kan dat echter niet in deze tijd dus zou zo’n fijn hoofdkussen wel heel goed uitkomen. Heb al vele verschillende kussens gekocht. Maar een super resultaat nog niet bereikt. En aangezien ze erg duur zijn . Gooi je die ook niet meteen weer weg. Dus winnen zou super goed uitkomen!!  

Omdat een goede nachtrust en ontspannen zo belangrijk is om goed en uitgerust  te functioneren ben ik op zoek naar een fijn kussen.  Ik ben dan ook zeer benieuwd naar het kussen van SanaSlapen. Wellicht wordt daardoor de hoofdpijn ook minder.

Omdat wij allebei in de zorg werken en nu optimaal ingezet worden ivm covid19  gun ik mijn partner een passend hoofdkussen voor een goede nachtrust zodat wij er samen weer flink tegenaan kunnen...!!!

Of je nu ’s nachts of overdag in je bed ligt: een bij jou passend hoofdkussen helpt je goed slapen. Ben jij toe aan een nieuw exemplaar? Laat het ons weten door een reactie hieronder te plaatsen en maak kans op een kussen van SanaSlapen. Dit kussen bevordert de spierontspanning en zorgt voor een betere bloedtoevoer naar het hoofd.

Slaap zacht!

Mijn leven lang met veel plezier in de zorg gewerkt maar het pensioen is nu haast in zicht. Hoe heerlijk zou het zijn als ik dan lekker kan gaan uitrusten met dit fantastische kussen van SanaSlapen. Groet van Anna

Edited by Anna Hoogenbosch

"Zorgen moet je doen, niet maken" we kennen allemaal de slogan wel.

Werken in de zorg brengt de nodige trubbels met zich mee. We kunnen er allemaal over mee praten.  Dus eigenlijk hebben we allemaal zo'n kussen verdiend :-) .

Ik zou het kussen graag willen om mijn loop naar de fysio te minderen. En in de morgen wakker te worden en niet mijn nek en schouders als eerste te voelen. 

Mocht het kussen mij niet helpen, wil ik het graag aan een ander geven zodat die het kan proberen.

Lieve allemaal; zorg goed voor elkaar, maar zorg vooral voor jezelf !! 

Slaap zacht!

Een goed kussen is belangrijk voor een goede nachtrust

Ben weer toe aan een nieuw hoofdkussen. 
Nachtrust is belangrijk. 
Ook als je wat ouder bent.

Edited by Frans Heuvelmans

Outch al 35 jaar last van mijn nek als ik uit bed kom..nooit een oplossing voor gevonden. Zou dit kussen mij nu eens gaan helpen? Hoop het zo. 

Ik zou dolgraag dit hoofdkussen winnen, door slijtage heb ik veelal nekklachten, dus ook hoofdpijn. Al meerdere kussens geprobeerd en wie weet is dit de uitkomst..

Groetjes Trudy

Ik heb vaak last van een nek die erg pijnlijk is

Een nacht goed doorslapen, dat is wat ik mis

wellicht is dit kussen de oplossing voor mij

proberen kan altijd, wah zedde gij

Hopelijk win ik een kussen van sanaslapen

dan hoef ik overdag niet meer zo te gapen

werkse iedereen, groetjes ingeborgh :D

ik slaap niet altijd goed, soms gespannen en vaak wakker misschien helpt dit kussen voor meer ontspanning ik zou graag uittesten.

groetjes,

Sytske

Jammer dat er maar 1 kussen beschikbaar is. Zo te lezen zouden veel collega's dit kussen kunnen gebruiken.

Ook mij lijkt dit fantastisch als het werkt zoals wordt gezegd. Dan zou het zoveel verlichting geven. Natuurlijk kun je ook zelf een nieuw kussen kopen, maar heb al diverse modellen en materialen geprobeerd en gekocht maar geen of absoluut  onvoldoende resultaat plus daarbij loopt het best op met de kosten. Daarom zou ik dit kussen heel graag winnen om uit te proberen en te ervaren dat dit kussen wel doet wat erover gezegd wordt. Ik wacht met spanning af, groet Corina