Marjon van IZZ

Win een hoofdkussen van SanaSlapen

153 posts in this topic

Al een tijdje uit de running door een hersenschudding/wiphlash. Het ideale kussen nog niet gevonden.

Zou deze mijn herstel bespoedigen...? Fingers crossed!!

Wat lijkt het me heerlijk slapen zo'n kussen van SanaSlapen! Ik kan soms maar moeilijk een fijne houding vinden in bed. Ik ben vaste  nachtdienst en wat lijkt het me heerlijk om na een nacht werken in slaap te vallen zodra je hoofd het kussen raakt! 

Een heel bekend Belgisch gezegde luidt; "Ga maar op twee oren slapen"

Welnu bij het zien van dit kussen schoot mij dit gezegde  meteen te binnen.

Het kussen straalt dit namelijk helemaal uit.

Je hoeft absoluut géén zorgen te hebben dat je door een 'stijve nek' of andere ongemakken gestoord wordt in je slaap.  Dus begin je al met een 'voorsprong' aan je slaap. Waardoor je dus maximaal uitgerust wakker wordt.

Het zou toch heerlijk zijn als er een kussen is waar mijn nekpijn wat verlichting geeft.

henny van der haring

Ik ben al een tijd op zoek naar een "goed" hoofdkussen, die lekker aansluit op mijn hoofd. Een kussen die mijn nekspieren laten ontspannen. De info over het kussen is bijna te mooi om waar te zijn, laat het mij maar ervaren zou ik zeggen....ik zal mijn ervaring vervolgens delen. Hoop dat ik het iedereen kan aanraden haha.☺️

Het lijkt me fantastisch om zo'n kussen te winnen. Ik heb een nekhernia  en na een MRI bleek de rugwervels te zijn versleten. Werken is erg moeilijk. Door de pijn spannen de spieren zich. Met morfinepleister kom ik een heel eind behalve 's nachts, blijf ik onbewust toch te lang in dezelfde houding liggen en word dan van de pijn wakker. Ik heb goede hoop dat het beter gaat met een hoofdkussen van SanaSlapen.

Groeten van Tineke

Geweldig , maar ik ben niet bekend met dit kussen , word elke nacht vaak wakker door pijnklachten in nek en schouders 
Zou ik 't niet winnen , dan wil ik graag toch ooit in 't bezit te komen van zo'n kussen , en hoop ik hiermee de nachtrust te bevorderen
Martien Derks

Ik werk in een verpleeghuis met de daarbijbehorende personeelstekort en verantwoordelijkheidsgevoel voor aantal afdelingen. Thuis opgroeiende pubers en de nodige zorgen. Ik merk dat ik té vaak ‘s nachts pieker en dan wakker word met spier spanning en hoofdpijn. Ik schud mijn eigen hoofdkussen regelmatig op maar word helaas toch wakker met deze klachten. Ik zoek al een hele tijd naar een goede kussen die mijn klachten kunnen verminderen ipv elke dag paracetamol in te moeten nemen.
Ik zou graag hiervoor in aanmerking willen komen!

Op 20-3-2020 om 12:08 zei Marjon van IZZ:

Of je nu ’s nachts of overdag in je bed ligt: een bij jou passend hoofdkussen helpt je goed slapen. Ben jij toe aan een nieuw exemplaar? Laat het ons weten door een reactie hieronder te plaatsen en maak kans op een kussen van SanaSlapen. Dit kussen bevordert de spierontspanning en zorgt voor een betere bloedtoevoer naar het hoofd.

- De actie sluit vrijdag 17 april.

- Op 20 april maken we de drie winnaars bekend in de community.

Slaap zacht!

In deze drukke tijd nog alle diensten draaien op de extra ic voor corona patiënten eist veel van je lijf en hoofd, helemaal op 58 jarige leeftijd.  Vaak heb je last van spanning in je lijf en nek.  Zo'n heerlijk kussen lijkt mij geweldig!! 

In deze drukke tijd op de extra ic voor corona patiënten werken,  alle diensten draaien op 58 jarige leeftijd ,vraagt veel van je hoofd en lijf. Zo'n heerlijk kussen lijkt mij geweldig om helemaal te herstellen voor de volgende dienst. 

Al lang op zoek naar een fijn hoofdkussen wat voldoende ondersteuning en ontspanning kan bieden. Wellicht is dit kussen de oplossing? Ik zou het graag uit willen proberen.

Of je nu ’s nachts of overdag in je bed ligt: een bij jou passend hoofdkussen helpt je goed slapen. Ben jij toe aan een nieuw exemplaar? Laat het ons weten door een reactie hieronder te plaatsen en maak kans op een kussen van SanaSlapen. Dit kussen bevordert de spierontspanning en zorgt voor een betere bloedtoevoer naar het hoofd.

Slaap zacht!

Ik zou met zo'n kussen zo blij zijn!!              Gezien ik al 38 jaar nekklachten heb, en altijd aan t draaien, om een geschikt plekje te vinden, in mn kussen, maar aangezien dat je regelmatig draait in je slaap, kan je wel nagaan hoe vaak je wakker wordt. Met een goede nek onder steuning, zal zeker helpen. Graag wil ik dit kussen winnen, ik heb al verschillende kussens geprobeerd,  maar ik blijf hoop houden!!          Dus graag!!

Binnenkort krijg ik een nieuwe knie (nu uitgesteld vanwege de coronacrisis)

en dan is dit kussen wel handig als ik beneden wil revalideren.

Wat zou het fijn zijn als ik eindelijk een keer  wakker wordt zonder stijve/stramme nek en schouders.. Ik heb al verschillende kussens geprobeerd maar niets beviel mij. Wat zou het mooi zijn als dit de oplossing is om s'morgens fit de dag te beginnen. Ik wacht het af! 

Ik heb al veel kussen uitge p robeerd maar tot hedrnniet de juiste gevond ern. Word vaak wakker met hoofd/nekpijn en forse duizeligheid.  Dit kussen  lijkt ideaal,  ik zou hem dan ook gra ast proberen/gebruiken

Zou graag dit kussen winnen! Werk 3 a 4 nachten per week! Soms moeite met slapen door nekpijn! Zoals beschreven ...zou het fantastisch zijn! Hou me aanbevolen!🤗😴🥱

gezonde groetjes Hanny

Slaap zacht!

Nog steeds geen kussen kunnen vinden die de juiste is. Hopelijk is deze dat. Lijkt me mooi om uit te kunnen proberen. 

7 minuten geleden zei Irma Michielsen-Molenaar:

Ik heb iets met kussens, kan de juiste maar niet vinden, zou deze heel graag willen winnen en dolgelukkig zijn als ik op dit kussen wel een goede nachtrust zou kunnen hebben.

Slaap zacht!

Zou mooi zijn als ik de gelukkige winner word van dit heerlijke kussen.Ik werk in de zorg,waar t hard aanpakken geblazen is,vooral nu in deze moeilijke tijd. Dan zou t Fantastich zijn om goed te slapen op een goed kussen,zodat ik uitgerust mijn werk kan doen!En zoveel mogelijk energie heb,waar t nu welleens ontbreekt,omdat ik slecht doorslaap. Mischien helpt dit kussen mij een handje🍀

Zou mooi zijn als ik de gelukkige winner word van dit heerlijke kussen.Ik werk in de zorg,waar t hard aanpakken geblazen is,vooral nu in deze moeilijke tijd. Dan zou t Fantastich zijn om goed te slapen op een goed kussen,zodat ik uitgerust mijn werk kan doen!En zoveel mogelijk energie heb,waar t nu welleens ontbreekt,omdat ik slecht doorslaap. Mischien helpt dit kussen mij een handje🍀

Slaap zacht!

Ik zou graag dit kussen uit willen proberen Elke morgen wórdt ik wakker met een verkouden gevoel zwaar loom hoofd en hoofdpijn, Eenmaal wakker en in beweging zakt dit weer weg. 

Yes! Zou dit kussen verlichting kunnen bieden?

Net een 12uurs dienst op de IC gehad, en ondanks een kussen wat redelijk goed ligt, veel last van mijn nek(al jaren hoofdpijnklachten hierdoor)Dus je kunt me niet blijer maken dan met een kussen van SanaSlapen!!

Zou dit kunnen helpen??

het ziet eruit als een heerlijk kussen en ik ben benieuwd hoe ik wakker zou worden na een nacht daarop!! 

Ik hoop volgende maand 70 jaar te worden en zou het zo fijn vinden om de komende 20 jaar (?) zonder nekklachten wakker te worden. Al meerdere kussens uitgeprobeerd van 'flutjes' (hotel-kwaliteit) tot geavanceerde hoofdkussens; het kussen van SanaSlapen is daarbij (nog) niet voorbijgekomen (vraag niet waarom niet, want weet ik dat ook niet), nu wel een goede mogelijkheid, en hopelijk voor mij én voor SanaSlapen geen gemiste kans.