Marjon van IZZ

Win een hoofdkussen van SanaSlapen

153 posts in this topic

Ik zou heel graag dit kussen willen uitproberen. Misschien dat ik dan wat uitgeruster wakker word dan nu 

Mijn vrouw werkt in de thuiszorg en slaapt vanwege allerlei ongemakken waaronder artrose, niet erg best. Dit kussen zou ze, wanneer ze hem zou winnen, wel eens willen uitproberen. Wie weet..... 

Op 20-3-2020 om 12:08 zei Marjon van IZZ:

Of je nu ’s nachts of overdag in je bed ligt: een bij jou passend hoofdkussen helpt je goed slapen. Ben jij toe aan een nieuw exemplaar? Laat het ons weten door een reactie hieronder te plaatsen en maak kans op een kussen van SanaSlapen. Dit kussen bevordert de spierontspanning en zorgt voor een betere bloedtoevoer naar het hoofd.

- De actie sluit vrijdag 17 april.

- Op 20 april maken we de drie winnaars bekend in de community.

Slaap zacht!

We leven nu in een hele drukke tijd . 
mijn werk als vplk op de IC in deze hectische corona periode maakt dat ik een goede nachtrust erg hard nodig heb. 
een goed kussen is dan meer dan welkom.

ik zou graag zo een kussen willen uit proberen ivm Reume Artrites en artrose kan slecht slapen pijn aan mijn nek en hoofd met mijn oude kussen meschien is dit kussen een verbetering voor mijn nachtrust.

Hallo,

Ik ben allang op zoek naar een andere hoofdkussen.

Nu zeker omdat ik vorige week mijn rugspieren hebt verrekt.

Gelukkig gaat het weer beter met me.

Maar zo'n Sana hoofdkussen zou helemaal ideaal voor mij zijn.

gr

Ruim 40 jaar werken in de zorg begint zijn tol te eisen bij mij,

van zo vaak wakker worden 's nachts word ik niet zo blij,

door stijfheid, pijntjes en andere ongemakken gekweld,

heb ik tevergeefs al heel wat schaapjes geteld,

mocht ik dit Sanaslapen kussen winnen dan hoop ik van harte,

dat het een einde zal maken aan al deze smarten!

De werkdagen in de poliklinische apotheek zijn heel hectisch ook heb ik vaak nekklachten en migraine. Daarom zou zo'n fijn nieuw hoofdkussen heel welkom zijn! 

Posted (edited)

Al 2 weken hoofdpijn bij het opstaan en knopen in m'n nek. Mijn gevoel zegt me dat ik toe ben aan een nieuw kussen, maar wat voor één, die vraag is altijd zo moeilijk. Daarom heel benieuwd naar het SanaSlapen kussen. In deze hectische tijd met werk in de zorg is goed uitgeslapen wakker worden toch echt een must.  

Edited by Janette Bosma

Ook ik zou graag mee loten voor kussen van Sanaslapen.  Ben werkzaam als Woonzorgbegeleider (VIG) bij dementerende ouderen. Ik werk meestal avonddiensten en kom dan met een hoofd vol thuis !! Mijn partner slaapt dan meestal al met een C-pap op, dat ook geluid maakt en waardoor ik slecht in slaap val. Mijn hoofdkussen draai ik meerdere keren om maar weer een goede/betere houding te krijgen om te gaan slapen. Ik hoop dat het kussen van Sanaslapen mij een betere spierontspanning geeft waardoor ook een betere bloedtoevoer naar mijn hoofd. Misschien ook heilzaam bij mijn Migraine aanvallen !!

Nu 1 jaar met frozenshoulder opgezadeld. Slaap alleen op rug of rechterzijde, die nu ook op begint te spelen. Heb niet het idee dat ik ontspannen slaap. Ben moe als ik 'smorgens opsta. En alles voelt gespannen aan. 

Hoop dat dit kussen uitkomst bied en dat ik relaxter wakker wordt.

Al een lange tijd heb ik verschillende kussens uitgeprobeerd, wat jammer genoeg niet heeft geholpen. Mijn nek is heel gevoelig en kan er snel last van krijgen. Het ligt natuurlijk ook niet comfortabel en het duurt zo lang tot ik in slaap val. Dan val ik uiteindelijk in slaap, maar wordt tussendoor ook veel wakker. Wie weet of dit kussen mij hierbij wel kan helpen.

Of je nu ’s nachts of overdag in je bed ligt: een bij jou passend hoofdkussen helpt je goed slapen. Ben jij toe aan een nieuw exemplaar? Laat het ons weten door een reactie hieronder te plaatsen en maak kans op een kussen van SanaSlapen. Dit kussen bevordert de spierontspanning en zorgt voor een betere bloedtoevoer naar het hoofd.

Slaap zacht!

Een goed bed, wollen dekbed en wollen onderdelen, èn een fijn kussen zijn de basis voor een gezonde slaap. Het goede kussen heb ik nog niet gevonden. Misschien het kussen van SanaSlapen?

Slaap zacht!

Het lukt mij niet om bericht te plaatsen.....

Goed slapen helpt mij om mijn schouder en nek klachten te verminderen. Een goed kussen helpt daar zeker weten bij. Die van mij is eigenlijk aan vervanging toe en zou daarom heel graag in aanmerking komen voor een nieuw kussen. 

Ik lees dat we massaal niet goed slapen Ik ben geen uitzondering. Doordat ik een apneu apparaat heb, wat op zich al vervelend is met het 'ontsnappen van de lucht' met draaien en vorm van de kussen, zoek ik me de rondte voor een goed kussen. Deze ziet er wel goed uit qua vorm en zou het graag willen ontvangen en rustig slapen gaan :)

Ik slaap al jaren slecht. 
Al minstens 15 verschillende kussens gekocht maar niks helpt. 
Wakker worden van de hoofdpijn door mijn nek. 
Elke keer het kussen anders leggen en hopen dat ik dan beter slaap.

Maar nee hoor geen een kussen heeft gezorgd dat ik beter slaap. 

Ik ben benieuwd als ik dit kussen kan winnen of ik dan zonder problemen kan slapen. 

Posted (edited)

Sinds ik behandeld ben voor een tumor in mijn buik, diverse keren in het ziekenhuis heb gelegen ivm vervelende bijwerkingen van mijn medicatie en ruim veertien maanden behandeld ben met prednison ben ik mijn hele slaapritme kwijt. Word als ik dan wat geslapen heb veelal wakker met hoofdpijn en last van mijn schouder en nek. Heb door dit alles chronische vermoeidheid. Heb al nieuwe kussens geprobeerd, maar nog nooit zo’n als deze. Zou het heel fijn vinden als ik er een mocht winnen om te kijken of ik hier een betere nachtrust mee zou kunnen krijgen. Al zou maar 1 van de klachten minder worden zou ik al heel erg blij zijn. 

Edited by Gertie Maessen

Ik slaap al jaren slecht. En heb 's nachts ook last van mijn nek. Ik hoop dat het kussen van SanaSlapen uitkomst biedt!

Ik heb al veel geld uit gegeven aan kussens. Ik kan niet de juiste vinden. Vaak word ik wakker met nekklachten. Het ene is te hard, of te zacht, ik zou heel graag na tig jaren van uit proberen, nu eens een goeie willen hebben.

Dat zou fijn zijn, goed slapen.. wakker worden zonder gespannen spieren in nek en schouders en met een uitgerust en fit gevoel. Als dat toch eens kon..

Vooral veel achter je beeldscherm zitten en dan vaak door de stress niet altijd goed, dan heb je ontzettend veel last van je nekspieren. En om dan de nodige rust te vinden is een goed kussen onmisbaar. Ik zou deze heel graag winnen

Posted (edited)

Slaap zacht!

Het lijkt me heerlijk om dit kussen van SanaSlapen te winnen. Mijn huidige kussen is aan vervanging toe. Een goede nachtrust helpt om in deze roerige tijden fit te blijven. Tineke Spraakman-Visscher 

Edited by Tineke Spraakman

Al jaren ben ik een goede slaper en zoek nog steeds naar een goed hoofdkussen. Misschien gaat deze uitkomst bieden?

Lekker slapen en gezond weer op. Ooit was het Sonja Barend die dat zei. Nog steeds actueel, nu meer dan ooit. Daar zal dit kussen zeker aan bijdragen.