Frances Drijvers

Minder gaan werken vanwege de overgang?

2 posts in this topic

Eerst dacht ik dat het wel weer over zou gaan, alle kleine klachtjes, die soms veranderde in een dag dat ik dacht het niet meer aan te kunnen. Inmiddels weet ik dat het enorm wisselt en de volgende dag ineens wel weer wat beter kan zijn. Maar ik zou me graag wee eens energiek, blij en zeker willen voelen. Ik doe alles om de client er geen last van te laten hebben. Ik heb al wel het een en ander geprobeerd om me beter te voelen en was van plan om minder te gaan werken.Maar meer energie en me goed voelen d.m.v. gebruik van het boek Herstel je hormonen in 10 stappen wil ik graag. Kan ik mogelijk wel mijn uren blijven werken op een manier die niet ten koste gaat van mezelf en geeft dat meerdere problemen  minder. 

Hallo @Frances Drijvers, dank voor je bijdrage aan het gesprek over de overgang! Misschien wil je ook nog delen wat je zoal doet om de cliënt er geen last van te laten hebben? 

In de workshop over de overgang, die we geven samen met Stichting Over!, benadrukken we dat minder gaan werken niet altijd de oplossing is. Heb je er al over gepraat met je leidinggevende of werkgever? Het zou zonde zijn als je om gezondheidsredenen minder gaat werken terwijl je mogelijk met je werkgever andere oplossingen kunt vinden (die ook voor jou zelf financieel minder gevolgen kunnen hebben).  Misschien vind je inspiratie op onze themapagina's over de overgang op izz.nl/overgang

Ten slotte nog dit: zou je voor deelname aan de verloting van het boek een reactie willen plaatsen in dit gesprek: 
Dank!