Isa van IZZ

Win het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen'

79 berichten in dit gesprek

Op 11-3-2019 om 10:31 zei Isa van IZZ:

Wil jij het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen' van Vivian Reijs winnen? 

L1672156370_4_HRcoverhersteljehormonen.thumb.jpg.cc17ecc110760c905bd240ae3a90bcc9.jpgaat dan uiterlijk 28 maart 2019 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 29 maart a.s. maken we de 5 winnaars hier bekend.

1. Log in of registreer
  2. Laat hieronder weten waarom jij 'Herstel je hormonen in 10 stappen' wilt winnen
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

‘Eindelijk een boek dat iets toevoegt wanneer je last hebt van hormonen.’ ‘Ik ben gelijk begonnen met de recepten en de 10 stappen, en wat voel ik me goed!’ En zo zijn er veel meer enthousiaste reacties op het boek Herstel je hormonen in 10 stappen van Vivian Reijs. Het stappenplan helpt elke vrouw, in elke levensfase, haar hormonen beter in balans te krijgen.

Een paar spelregels:

• We vragen de winnaars op 29 maart om hun adresgegevens naar ons te mailen. Geen adres = geen boek. Dus houd de community in de gaten voor de bekendmaking van de winnaars.
  • Wil je zeker weten dat je een melding per e-mail krijgt van de bekendmaking van de winnaars? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.
  • Reacties als 'gast' (zonder eerst in te loggen) doen niet mee aan de verloting. Als gast krijg je geen meldingen per mail, en ben je voor IZZ anoniem. Wij kunnen jou nooit meer bereiken en het boek niet naar je opsturen, als je wint. Dat zou jammer zijn, log daarom eerst in!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag mee doen met de verloting van het boek "Herstel je hormonen in 10 stappen". Ik zou het erg fijn vinden om weer eens wat balans in mijn hormoonhuishouding te krijgen. Het boek is zeer welkom!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-3-2019 om 10:31 zei Isa van IZZ:

Wil jij het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen' van Vivian Reijs winnen? 

L1672156370_4_HRcoverhersteljehormonen.thumb.jpg.cc17ecc110760c905bd240ae3a90bcc9.jpgaat dan uiterlijk 28 maart 2019 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 29 maart a.s. maken we de 5 winnaars hier bekend.

1. Log in of registreer
  2. Laat hieronder weten waarom jij 'Herstel je hormonen in 10 stappen' wilt winnen
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

‘Eindelijk een boek dat iets toevoegt wanneer je last hebt van hormonen.’ ‘Ik ben gelijk begonnen met de recepten en de 10 stappen, en wat voel ik me goed!’ En zo zijn er veel meer enthousiaste reacties op het boek Herstel je hormonen in 10 stappen van Vivian Reijs. Het stappenplan helpt elke vrouw, in elke levensfase, haar hormonen beter in balans te krijgen.

Een paar spelregels:

• We vragen de winnaars op 29 maart om hun adresgegevens naar ons te mailen. Geen adres = geen boek. Dus houd de community in de gaten voor de bekendmaking van de winnaars.
  • Wil je zeker weten dat je een melding per e-mail krijgt van de bekendmaking van de winnaars? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.
  • Reacties als 'gast' (zonder eerst in te loggen) doen niet mee aan de verloting. Als gast krijg je geen meldingen per mail, en ben je voor IZZ anoniem. Wij kunnen jou nooit meer bereiken en het boek niet naar je opsturen, als je wint. Dat zou jammer zijn, log daarom eerst in!

Ik zou heel graag het boek willen winnen omdat ik al 10 jaar hormonale migraine heb. Hiervoor slik ik nu heel veel medicijnen. Ben heel benieuwd en sta er zeker voor open om te proberen of dit een manier zou zijn om van mijn migraine af te komen die steeds erger is geworden de afgelopen jaren. Het spreekt me heel erg aan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Doe mee aan dit gesprek

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Blijf op de hoogte van gesprekken in de community

Ontvang jij graag wekelijks per mail een gespreksoverzicht uit de community? 
    Meld je direct aan in jouw IZZ lidmaatschap (inloggen vereist).