Isa van IZZ

Win het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen'

81 posts in this topic

Ik zou graag het boek ontvangen. Ik weet dat Vivian Reijs gaat voor natuurlijke voeding dat spreekt mij erg aan. Dan ook nog de overgangstips.....kom maar op met de loting.

Graag kom ik in aanmerking voor een exemplaar van dit boek omdat ik hoop dat de recepten helpen bij mijn overgangsklachten.

Ik zou graag het boek herstel je hormonen in 10 stappen winnen omdat ik al jaren met mijn lijf schommel darmen enz hoop met dit boek mijn hormonen in balans te krijgen en weer evenwichtig door het leven kan gaan 

Ik doe graag mee met de loting omdat ik al 7 jaar in de overgang ben en het steeds erger wordt.

Vooral de hartkloppingen zijn niet meer te doen. Ik merk dat die hartkloppingen erger worden wanneer ik meer stress heb maar ook heb ik er na het eten soms last van. Dus heeft voeding ook invloed. Daarom ben ik benieuwd naar het boek van Vivian Reijs. Ik drink al minder koffie 2 per dag en minder alcohol 1 a 2 glazen per week. Ook eet ik minder vaak brood en meer salades en soep. De hartkloppingen zijn het ergst in rust. Het is zo erg dat ik aan de hormonen ben gegaan. Dat helpt iets maar nog lang niet genoeg om weer normaal te kunnen functioneren. Ik ga dan ook minder werken. Soms voel ik mij zo oud dat ik echt niet weet hoe ik dit tot mijn AOW/pensioen moet volhouden. En dat is voor mij tot 68 jaar en 3md. Ik ben nu 52 jaar. En een beetje wanhopig af en toe.

Groetjes Linda Sterrenberg van Gogh.

Graag ding ik mee naar het boek "Herstel je hormonen". In de hoop meer handvatten te krijgen hoe hier mee om te gaan.

Ik loot graag mee, niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn vriendinnen en collega’s, die zich met vlagen puffend,zwetend,mopperend en onrustig door de overgang worstelen. Met het boek kunnen we hier hopelijk wat verbetering in brengen.

Zou graag dit boek lezen .Ik ben 64 jaar en heb nog steeds last van opvliegers. Wil graag uitvinden of dit nog door de overgang komt

Graag zou ik mee doen aan de loting voor het boek "herstel je hormonen". Waarom.....omdat je aan mij beter kunt vragen waar heb je op het moment geen last van😅

zou erg fijn zijn om dit boek te winnen. Ik heb veel lichamelijke en psychische klachten die me belemmeren om te werken. Ik hoop met dit boek handvatten te krijgen om meer in balans te komen en zo minder ziektekosten te maken en gelukkiger in het leven te staan 

Posted (edited)

Ik sta aan het begin van de overgang. Graag zou ik meer willen weten om goed door deze periode door te komen. Ben erg benieuwd naar alle voedingstips en recepten! Fitter, slanker en blijer: wie wil dit nu niet.... Ik doe graag mee met loting!

Edited by Hilde

Ben diabeet type 1. Dus insuline is een hormoon. Vervolgens ook nog een trage schildklier hormoon nummer 2. Vervolgens tsja overgang klachten hormoon nummer 3. Deze 3 zitten elkaar soms behoorlijk in de weg en struikelen over elkaar. Dus om mijn lijf in balans te houden valt dan niet mee. Dus met dit boek erbij wie weet ben ik dan fitter en minder ongemakken en ontstekingen 

Het is altijd goed om goed voorbereid te zijn. Zodat je  zelf en andere er goed mee om kunnen gaan.

Jaaaa ik open het blad de Zorg en direct valt mijn blik op de boekentip van Vivian Reijs. Ik wil hem heel graag winnen! Als 36 jarige in de overgang, door een eierstokverwijdering dit jaar, kan ik alle tips en trucs gebruiken om nog heel veel jaren een gelukkig hormonaal leven te hebben :)!! 

Ik heb ook van als geprobeerd  .Ben erg benieuwd wat er meer zit dan in alle internetten die heb gezien.en dacht dat dit bij mij past. Zou heel fijn om je boek te lezen wat bij mij het beste bij past ..

Ik wil graag mee doen aan de loting van het boek "Herstel je hormonen in 10 stappen".

Ik zou heel graag het boek ‘Herstel je hormonen’ ontvangen, omdat de veranderde hormonen echt mijn leven momenteel negatief beïnvloed. Het is fijn om daar meer over te lezen en dan meteen actie te kunnen ondernemen. 

Omdat ik sinds mijn 15e al problemen heb met hormoonhuishouding. Naar tal van artsen geweest. Maar met voeding heb ik nog nooit iets gedaan. Ben gewoon zeer benieuwd en nieuwsgierig vooral, wat dit boek eventueel brengen zal. 

Net als iedereen zou ik graag mee doen in de loting. Ben zeer geïnteresseerd in de invloed van onze hormoonhuishouding op ons dagelijks functioneren. 

Vriendelijke groet,

Jannie.

Het boek lijkt me erg interessant, omdat er vele lekkere recepten in staan in  relatie tot de overgang. Tevens kom je meer te weten over de overgang, die er langzamerhand aankomt. Hopelijk ben ik dan een paar stappen voor.

Ik wil graag mee doen aan de loting van dit boek, omdat ik zoekende ben om op een gezonde en natuurlijke wijze meer balans te zoeken in mijn hormonen en me zo beter en fitter in mijn vel te voelen!

Kom ook graag in aanmerking voor het boek, zit nog niet in overgang maar merk genoeg van wisselende hormoonspiegel. Dit boek zal vast helpen de balans te herstellen.

Graag wil ik meedoen met de loting voor dit boek van Viv omdat ik tijdens mijn overgang veel last heb van gewrichtsklachten en gewichtstoename.  Mijn hormonen moeten weer in balans komen.  "Ik wil fitter, slanker en blijer " worden!

Goedemorgen,

Ik doe graag mee aan de loting van het boek,

Fijne dag,

Erica

Ik zou het boek graag winnen. Ik hoop dat het me helpt mijn bloeddruk te verlagen, zweet te verminderen en van de hartkloppingen af te komen. En anders ga ik het zeker in de boekhandel bekijken