Isa van IZZ

Win het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen'

81 posts in this topic

Posted (edited)

Omdat hormoontherapie bij mij wel goed werkt maar niet goed is i.v.m. de cystes in mijn borsten zoek ik naar iets om mijn hormoonhuishouding toch in balans te krijgen. Voeding is iets waar ik nieuwsgierig naar ben in dit verband. Ik ben dan ook heel benieuwd naar de inhoud van dit boek en doe graag mee!

Edited by Ien

Ik ben heel benieuwd wat voor invloed voeding op mijn hormonen kan hebben. Ik eet al heel gezond, en doe ik het dan al goed? Mooi als dit boek daar duidelijkheid in kan brengen.

ik doe graag mee! hoop dat het mij, en mijn collega's, gaat helpen !

Hallo allen, ja ook ik (38) zou graag meeloten om het boek. Ben bang dat de vervroegde overgang zich al wat aandient, erg veel last van mijn emoties en andere klachten waar ik jullie niet mee zal vermoeien. Probeer al maca poeder, maar is niet de oplossing 🤣. Ben zeer benieuwd of het boek nieuwe inzichten geeft. Vriendelijke groet Atalja. 

Ik wil ook graag meedoen aan de winactie. Ik zit midden in de overgang en wil mij graag weer fit voelen door mijn lichaam hormonaal in balans te krijgen.

Hoe lastig is deze periode..... nou heel lastig! Het leven gaat gewoon door en je probeert zo goed mogelijk te functioneren terwijl de klachten enorm zijn..... de klachten zijn voor de ander direct zichtbaar en niet te sturen of te controleren. Dus ja graag loot ik mee😀

Ik zou graag dit boek winnen, zodat ik sneller kan acteren op overgangsklachten.

Lijkt mij een goed boek voor mij om te winnen, want ik wordt soms helemaal gek van die hormonen en ben hard opzoek om te kijken hoe ik ze te lijf kan gaan

Hoop dit boek te winnen, lijkt me hartstikke interessant!

Op 11-3-2019 om 10:31 zei Isa van IZZ:

Wil jij het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen' van Vivian Reijs winnen? 

L1672156370_4_HRcoverhersteljehormonen.thumb.jpg.cc17ecc110760c905bd240ae3a90bcc9.jpgaat dan uiterlijk 28 maart 2019 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 29 maart a.s. maken we de 5 winnaars hier bekend.

1. Log in of registreer
  2. Laat hieronder weten waarom jij 'Herstel je hormonen in 10 stappen' wilt winnen
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

‘Eindelijk een boek dat iets toevoegt wanneer je last hebt van hormonen.’ ‘Ik ben gelijk begonnen met de recepten en de 10 stappen, en wat voel ik me goed!’ En zo zijn er veel meer enthousiaste reacties op het boek Herstel je hormonen in 10 stappen van Vivian Reijs. Het stappenplan helpt elke vrouw, in elke levensfase, haar hormonen beter in balans te krijgen.

Een paar spelregels:

• We vragen de winnaars op 29 maart om hun adresgegevens naar ons te mailen. Geen adres = geen boek. Dus houd de community in de gaten voor de bekendmaking van de winnaars.
  • Wil je zeker weten dat je een melding per e-mail krijgt van de bekendmaking van de winnaars? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.
  • Reacties als 'gast' (zonder eerst in te loggen) doen niet mee aan de verloting. Als gast krijg je geen meldingen per mail, en ben je voor IZZ anoniem. Wij kunnen jou nooit meer bereiken en het boek niet naar je opsturen, als je wint. Dat zou jammer zijn, log daarom eerst in!

Wat zou ik het leuk vinden om bij een van de 5 winnaars te horen! Ik ben namelijk heel nieuwsgierig wat dit boek mij zou kunnen leren om mijn hormonale perikelen beter de baas te kunnen zijn.

Het lijkt mij fantastisch dat dit boek ‘ werkelijk’ iets toevoegt! Sorry voor mijn ietwat sceptische reactie, maar dat past momenteel wel bij mijn levensfase als overganger. Probeer ondanks mijn negatieve randje toch altijd optimistisch te zoeken naar oplossingen om klachten te verlichten. Soms lijkt dat te helpen, vaak helaas maar tijdelijk. Daarnaast is mijn migraine helemaal op de hobbel door de overgang en dat vraagt alle aandacht  om op de been te blijven. Dus ja ook dit boek wil ik graag gaan lezen. Herstel je hormonen in 10 stappen! Een klein beetje zou al heel fijn zijn......

Ik zou heel graag dit boek winnen! Al jaren last van flinke overgangsklachten en hoop met de tips en tricks uit dit boek daar beter mee om te kunnen gaan.

Ik zou dit boek graag willen winnen omdat ik me evt kan voorbereiden op de overgang. Ik ben momenteel (pas) 37 maar merk nu al aan mijn lichaam dat dit aan het veranderen is. 🤞🤞

Graag zou ik het boek willen lezen. Ben wel nieuwsgierig naar de informatie en of ik er nog een en ander uit kan halen, zodat het mij als 52 jarige niet zo zwaar wordt met die overgangsklachten..kan ik het dan doorschuiven naar mijn vriendinnen 🙂

Groet Carien Rutten

Graag wil ik meedoen, om de klachten van de overgang misschien op voorhand wel te kunnen opvangen. Het zou fijn zijn om dit via voeding in de hand te kunnen houden, en hiermee mijn hormonen (als de overgang begint) onder controle te houden.

Ik zou dit boek heel graag winnen om cadeau te doen aan mijn vrouw. Ik hoop dat dit boek iets positiefs gaat bijdragen aan haar inmiddels al jarenlange zoektocht naar antwoorden om zich weer goed, fit en in balans te voelen. Dat gun ik haar enorm! 

FC6F167A-4E09-471E-AFC2-B787C5AC411F.jpeg

Ik zou dit boek heel graag willen winnen. In de hoop dat het helpt mijn hormonen na mijn zwangerschap (10 maanden geleden inmiddels!) weer in balans te brengen! 

Op 11-3-2019 om 10:31 zei Isa van IZZ:

Wil jij het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen' van Vivian Reijs winnen? 

L1672156370_4_HRcoverhersteljehormonen.thumb.jpg.cc17ecc110760c905bd240ae3a90bcc9.jpgaat dan uiterlijk 28 maart 2019 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 29 maart a.s. maken we de 5 winnaars hier bekend.

Ik wil mee doen met de loting, heb op het moment veel last van de overgang en zou het fijn vinden om te weten wat ik hier aan kan doen, zonder hiervoor hormonen in te nemen.

Mvg, D. Bloemers 

1. Log in of registreer
  2. Laat hieronder weten waarom jij 'Herstel je hormonen in 10 stappen' wilt winnen
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

‘Eindelijk een boek dat iets toevoegt wanneer je last hebt van hormonen.’ ‘Ik ben gelijk begonnen met de recepten en de 10 stappen, en wat voel ik me goed!’ En zo zijn er veel meer enthousiaste reacties op het boek Herstel je hormonen in 10 stappen van Vivian Reijs. Het stappenplan helpt elke vrouw, in elke levensfase, haar hormonen beter in balans te krijgen.

Een paar spelregels:

• We vragen de winnaars op 29 maart om hun adresgegevens naar ons te mailen. Geen adres = geen boek. Dus houd de community in de gaten voor de bekendmaking van de winnaars.
  • Wil je zeker weten dat je een melding per e-mail krijgt van de bekendmaking van de winnaars? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.
  • Reacties als 'gast' (zonder eerst in te loggen) doen niet mee aan de verloting. Als gast krijg je geen meldingen per mail, en ben je voor IZZ anoniem. Wij kunnen jou nooit meer bereiken en het boek niet naar je opsturen, als je wint. Dat zou jammer zijn, log daarom eerst in!

Ik zou graag dit boek willen winnen omdat ik het heel fijn zou vinden als er nuttige tips in staan om de overgang door te komen . Ben al een tijdje in de overgang en denk iedere keer het is klaar , maar dan komt het weer . Vooral die opvliegers , niet altijd even prettig zeker niet tijdens je werk . 

Denk dat het goed is dat er een boek is die het op een rijtje zet , het is niet bij iedereen hetzelfde dus je haalt eruit wat voor jou van toepassing is . De huisarts is ook niet altijd op de hoogte van alle klachten die kunnen voorkomen . Had laatst zeker een half jaar pijn in mijn gewrichten  , als je weet dat het hormonaal is stelt het je alweer gerust en dan neem je iets tegen de pijn . Het is maar een voorbeeld .