Isa van IZZ

Win het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen'

81 posts in this topic

Wil jij het boek 'Herstel je hormonen in 10 stappen' van Vivian Reijs winnen? 

L1672156370_4_HRcoverhersteljehormonen.thumb.jpg.cc17ecc110760c905bd240ae3a90bcc9.jpgaat dan uiterlijk 28 maart 2019 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 29 maart a.s. maken we de 5 winnaars hier bekend.

1. Log in of registreer
  2. Laat hieronder weten waarom jij 'Herstel je hormonen in 10 stappen' wilt winnen
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

‘Eindelijk een boek dat iets toevoegt wanneer je last hebt van hormonen.’ ‘Ik ben gelijk begonnen met de recepten en de 10 stappen, en wat voel ik me goed!’ En zo zijn er veel meer enthousiaste reacties op het boek Herstel je hormonen in 10 stappen van Vivian Reijs. Het stappenplan helpt elke vrouw, in elke levensfase, haar hormonen beter in balans te krijgen.

Een paar spelregels:

• We vragen de winnaars op 29 maart om hun adresgegevens naar ons te mailen. Geen adres = geen boek. Dus houd de community in de gaten voor de bekendmaking van de winnaars.
  • Wil je zeker weten dat je een melding per e-mail krijgt van de bekendmaking van de winnaars? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.
  • Reacties als 'gast' (zonder eerst in te loggen) doen niet mee aan de verloting. Als gast krijg je geen meldingen per mail, en ben je voor IZZ anoniem. Wij kunnen jou nooit meer bereiken en het boek niet naar je opsturen, als je wint. Dat zou jammer zijn, log daarom eerst in!

Ik wil heel graag mee doen aan de loting van het boek "Herstel je hormonen in 10 stappen".

Ik heb al enkele jaren last van de overgang en ben heel benieuwd of de recepten uit het boek die klachten kunnen verminderen.

Ik zou graag het boek willen ontvangen zodat ik aan de slag kan gaan met mezelf en mijn hormonen dmv heerlijke recepten!!

Goed geïnformeerd worden voor de klachten beginnen, of zijn ze al begonnen?

Ik  ben veel met mijn gezondheid bezig...zo ook met voeding.Dat laatste is best lastig.Het boek lijkt  me  hierbij een ideaal hulpmiddel.

Ik wil heel graag meedoen met de verloting van dit boek. Veel bewegen doe ik al, maar voeding is daarbij ook heel belangrijk. Dit boek zal mij daar zeker bij helpen, met recepten en richtlijnen. Dat maakt mijn motivatie nog groter.

Ik doe graag mee aan de verloting van dit boek! Hormonen, vaak ervaar ik ze als ondermijnend.  Een praktische handleiding voor een goede balans is erg welkom! 

Graag doe ik mee aan de loting van het boek “herstel in 10 stappen”.

Mijn tweelingzus en ik zitten al ruim 13 jaar in de overgang en ondervinden elke dag nog vervelende klachten. Wij hebben allebei 5 jaar hormoon therapie achter de rug , dat was fijn. Maar toen dit moest stoppen na 5 jaar, kwamen de klachten in alle hevigheid terug bij ons allebei. We zijn op onze voeding gaan letten, veel gaan bewegen, sporten en ontspanning. We zijn het alternatieve circuit in gegaan maar dat hielp maar een beetje en is duur!

Dus.... ik ( wij) zijn zeer benieuwd of dit boek ons kan helpen om weer , vrolijker, uitgeruster de dag en nacht door te komen !

Groeten Thea ( & zus Wilma!)

In mijn werk als Praktijkverpleegkundige zie ik welk verschil goede voeding maakt bij mensen met diabetes . Ik ben heel nieuwsgierig naar wat het effect van voeding - op overgangsklachten is. Dit boek lijkt me een goed hulpmiddel om dat te ondervinden. Graag doe ik mee aan de verloting.

Ik ben 52 en volop in de overgang. Ik zou het boek graag willen winnen. Alle beetjes helpen. Wat kan het soms vervelend zijn, niet goed slapen door het nachtelijk zweten b.v.

Ik wil heel graag meedoen met de loting. Hopelijk dat ik dmv dit boek beter om kan gaan met mijn vage klachten.

Ik wil graag meedoen aan de loting van dit boek, omdat bepaalde beginnende klachten die genoemd worden, mij bekend voorkomen. Zo hoop ik er op tijd  bij te zijn en er iets positiefs mee te kunnen doen.

Ik zou heel graag mee willen doen, om mijn hormoon huishouding weer op de rit te krijgen, ben heel benieuwd of dit boek je kan helpen. 

Ik word gek van die hormonen. Zou graag dat boek hebben ter ondersteuning.

Ben nu een half jaar overwerkt thuis, ben erg benieuw of het boek mij kan helpen omdat ik denk dat het ook met de overgang te maken heeft

Ik wil heeeel graag meeloten voor het boek van Vivian Reijs. Heb veel last van de overgang en ben erg benieuwd wat voeding voor me kan betekenen. Ik kan niet wachten om ermee te beginnen.

Ook ik doe graag mee aan de loting! Is naar mijn idee een mooi boek om mijn vrouw mee te gaan verassen. Allemaal succes gewenst met de loting. Ben benieuwd.

Graag meeloten voor mezelf , tijdens de overgang en voor mijn dochter die zwanger is!!

Graag wil ik in aanmerking komen voor dit interessante boek over de overgang, waar ik midden in zit. Ik zou hier wel meer over willen lezen, hoe ik mijn hormonen beter in balans kan krijgen!

Ik zou heeeeel graag dit boek winnen, omdat mijn hormonen helemaal van slag zijn. Daardoor van allerlei klachten en ik zou zo graag wat handvaten ontvangen waardoor ik mezelf weer op de rit krijg. Dus nu maar duimen dat ik tot die super 5 gelukkige behoor! 

Ja, ook ik wil graag meeloten! Elke maand pmdd klachten :-( en ik zou zo graag die hormonen in balans krijgen!! 

Graag wil ik het boek winnen, omdat ik tijdens mijn overgang veel gewrichtsklachten ervaar. Ik sta te popelen om de 10 stappen te doorlopen en de recepten uit te proberen om te ervaren of mijn gewrichtsklachten hierdoor zullen verbeteren, wat mij zeker weten meer energie zal geven!!!!