Isa van IZZ

Win het boek 'Tommie in de zorg'

48 berichten in dit gesprek

Ik doe graag mee aan de loting.

Ik ben heel benieuwd naar Tommy zijn verhaal, ervaringen en vooral hoe gaat hij er mee om. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe graag mee met de loting. Zelf werkend in gehandicaptenzorg, maar benieuwd naar zijn verhalen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Héél graag zou ik dit boek winnen voor mijn dochter. Zij volgt de opleiding verpleegkunde en zit nu in het 3e jaar. Ze heeft interesse om in een Hospice te werken. Dit boek spreekt extra aan door de reactie hierboven: "Ik heb een hekel aan lezen, maar dit boek is fantastisch en leest makkelijk weg." Zeker weten dat ze dit boek gaat lezen en uitleent aan haar vriendinnen, die ook verpleegkundige worden. Groetjes van Marian  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-12-2018 om 11:57 zei Lizette van Osch:

Tommie in de zorg, wat zou ik graag dit boek winnen, om te lezen en te delen met collega’s. Inspiratie en energie opdoen, zou een mooie aanvulling zijn voor ons team!

wil ik ook wel winnen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou graag het boek van Tommie willen winnen. Ik heb via Facebook al wat dingen van Tommie gelezen en ik kan me heel goed vinden in de dingen die hij schrijft en filmt over de zorg. Zou graag zijn boek willen lezen.

Groetjes Richelle 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil het boek met kerst graag geven aan mijn as schoondochter, die Tweedejaars is bij de studie verpleegkunde en als wijkverpleegkundige wil gaan werken. Mi een mooi beroep met veel verantwoording.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 4-12-2018 om 15:10 zei Isa van IZZ:

Tommie Niessen werkt als zzp’er in de wijkzorg en in een hospice. In het boek 'Tommie in de zorg' schrijft hij over zijn werk. Een boek met treffende observaties, waardevolle levenslessen en ontroerende ontmoetingen. Enkele reacties van lezers:

re_tommieniessen_GLOED.thumb.jpg.9c9985cad968886960d10fa1dde7276b.jpg

‘Heel herkenbaar.’
‘Zo open en eerlijk.’
‘Ik heb een hekel aan lezen, maar dit boek is fantastisch en leest makkelijk weg.’

Wil jij een van de boeken 'Tommie in de zorg' winnen?

Laat dan voor 19 december 2018 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 20 december a.s. maken we hier de winnaars bekend.

1. Log in of registreer (onder de laatste reactie)
  2. Reageer op dit bericht 
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

Als je een van de winnaars bent, ontvang je in de community een persoonlijk bericht. Zeker weten dat je daar een melding per e-mail van krijgt? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt me leuk nu eindelijk iets van Tommie te lezen, dus ik loot graag mee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe graag mee omdat ik veel over tommie heb gehoord maar nog niet verl heb gelezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tommie Niessen werkt als zzp’er in de wijkzorg en in een hospice. In het boek 'Tommie in de zorg' schrijft hij over zijn werk. Een boek met treffende observaties, waardevolle levenslessen en ontroerende ontmoetingen. Enkele reacties van lezers:

‘Heel herkenbaar.’
‘Zo open en eerlijk.’
‘Ik heb een hekel aan lezen, maar dit boek is fantastisch en leest makkelijk weg.’

Laat dan voor 19 december 2018 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 20 december a.s. maken we hier de winnaars bekend.

Als je een van de winnaars bent, ontvang je in de community een persoonlijk bericht. Zeker weten dat je daar een melding per e-mail van krijgt? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

‘Heel herkenbaar.’
‘Zo open en eerlijk.’

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb pas de overstap van de GGZ naar de somatische zorg gemaakt. Ik ben benieuwd naar de verhalen van Tommie. Ook is het leuk dat dit door een man is geschreven.  Want mannen in de zorg zijn een zeldzaamheid.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎4‎-‎12‎-‎2018 om 15:10 zei Isa van IZZ:

‘Heel herkenbaar.’
‘Zo open en eerlijk.’

ik doe graag mee aan de verloting!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Altijd mooi om ervaringen van collega's te lezen en te leren van elkaar. Ja ik loot graag mee.

Fijne feestdagen allemaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om mee te doen

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen