Isa van IZZ

Win het boek 'Met zachte hand'

40 berichten in dit gesprek

coverflyer.thumb.jpg.a065cbef297d8ff88df706288976b314.jpgWil jij het boek 'Met zachte hand' van Ondine de Hullu winnen? 

Laat dan uiterlijk 24 september 2018 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 25 september a.s. maken we de winnaars bekend.

1. Log in of registreer (onder de laatste reactie)
  2. Reageer op dit bericht 
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

Praktijkrichtlijnen en til- en andere hulpmiddelen: ze helpen je om prettig en gezond je werk te doen. Maar wat nu als een patiënt tegenstribbelt bij het aankleden? Of als een cliënt zich juist passief en slap opstelt als je hem wilt verschonen? Het boek Met zachte hand van Ondine de Hullu geeft je praktische tips voor dit soort onaangename en soms zelfs pijnlijke situaties. Zodat je van dagelijks terugkerende zorg een mooi moment van contact en samenwerking maakt. Prettig voor de cliënt én voor jouzelf als zorgmedewerker! 

Als je een van de winnaars bent, ontvang je in de community een persoonlijk bericht. Zeker weten dat je daar een melding per e-mail van krijgt? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo Beste Lezer.

Ik doe graag mee met deze winactie want het is erg belangrijk dat je vooral met dementerende  een zachte hand gebruikt.

Nu weet ik al wel veel door mijn ervaring, maar er is niets mis met wat extra now how.

hennie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag doe ik mee met deze loting.

De zorg wordt alsmaar zwaarder zowel lichamelijk als geestelijk. Ik vind het fijn om literatuur te lezen wat betrekking heeft tot mijn beroep.

Vriendelijke groet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

graag wil ik meedoen met de loting van dit boek, wil graag nog wat richtlijnen/handvaten hoe goed om te gaan met dementerenden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe graag mee met de win actie; Met zachte hand.

Sta altijd open voor praktische tips om cliënt gericht te kunnen werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag meedoen met de loting van het boek ‘Met zachte hand’

bewerkt door Simone Struik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil heel graag meedoen met de loting van het boek.  Met zachte hand.

Het lijkt mij heel leerzaam om op een andere manier om te gaan en begeleiden van de bewoners.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit boek kan ik meteen toepassen in mijn werk met dementerenden op een gesloten afdeling.

Graag  doe ik mee met de loting!

bewerkt door Kathryn Bouwman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag meeloten voor dit boek! Heel toepasselijk in de zorg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag meedoen aan de loting voor het boek Met zachte hand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe graag mee met de loting voor het boek Met zachte hand  omdat ik binnenkort ivm een nieuwe baan met deze situaties te maken ga krijgen. Dit lijkt mij een mooi boek om ook met collega's  te delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werk in een verpleeghuis met dementerende mensen en zie hoe belangrijk de benadering is  en ook hoe lastig de zorg het kan zijn als iemand niet aangeraakt wil worden . Praktische tips zijn altijd welkom. Bewoners kunnen mij niet meer vertellen hoe ze het wel willen dus tips uit ervaring zijn zeer welkom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik werk al 30 jaar in de zorg met veel plezier. Er komen elke keer weer nieuwe uitdagingen op mijn pad en geeft veel voldoening. Vorig jaar heb ik een cursus Eerst Verantwoordelijk Verzorgende afgerond en dit geeft weer nieuwe uitdagingen. De zorg voor ouderen wonend in een zorginstelling verandert. Dit boek is een mooie aanvulling op mijn ervaringen met zorg voor ouderen en leer ik weer wat bij, wat ik weer over kan brengen naar mijn collega's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit boek zou een goede handleiding kunnen zijn bij onze cliënten met een verstandelijke beperking en ook nog dementerend. Ben er erg benieuwd naar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag doe ik mee aan de loting van het boek met zachte hand.

Ik werk  met demente ouderen in een tehuis wat kleinschalig is.    Het is dankbaar werk maar ook zwaar , zeker als bewoners niet mee willen / kunnen werken met de dagelijkse  persoonlijke zorg.

Het boek zou voor de bewoners en medewerkers  een bijdrage kunnen leveren om de zorg prettiger te laten verlopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe graag mee met de verloting van dit boek.

Een mooi  handvat voor het verzorgen van dementerende ouderen .Voor in het verpleeghuis waar ik werk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe eveneens graag mee met de loting voor dit boek.

Wij zijn als team nog erg zoekende naar handvaten voor onze doelgroep :mensemensen met een verstandelijke beperking: de ouder wordende cliënt en bijkomende gedragsproblematiek door o.a dementie of autisme

Groetjes sylvia 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe graag mee om kans te maken op dit boek. Als verpleegkundige in een ziekenhuis (afdeling interne geneeskunde) heb ik veel te maken met de oudere, geriatrische patiënt. Hulpmiddelen zijn nog in opkomst, en zijn nog vaak niet voldoende voorradig, laat staan dat we weten welke mogelijkheden en hulpmiddelen er zijn, en hoe hiermee om te gaan. Hopelijk kan het boek wat ondersteuning bieden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maak graag kans op een van de boeken Met zachte hand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag doe ik mee om kans te maken op het boek met zachte hand. Ondanks dat ik al heel lang in de zorg werk met dementerende ouderen kom ik toch wel eens voor dilemma's te staan hoe nu verder of hoe kunnen we het anders doen. Wat handvatten voor mijn collega's en voor mij zou zeer welkom zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag kans maken op het boek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om mee te doen

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen