Isa van IZZ

Win het boek 'Met zachte hand'

38 berichten in dit gesprek

Als Ergotherapeut maak ik veel gebruik van tiltechnieken e.d. Boeken als Met Zachte Hand zijn daarbij een prachtige aanvulling op het aanbod. Daarom wil ik graag kans maken het boek te ontvangen om de kwaliteit van mijn handelen bij te houden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil heel graag het boek winnen met de zachte handūü§ě

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‚Äé4‚Äé-‚Äé9‚Äé-‚Äé2018 om 10:06 zei Isa van IZZ:

coverflyer.thumb.jpg.a065cbef297d8ff88df706288976b314.jpgWil jij het boek 'Met zachte hand' van Ondine de Hullu winnen? 

Laat dan uiterlijk 24 september 2018 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 25 september a.s. maken we de winnaars bekend.

1. Log in of registreer (onder de laatste reactie)
  2. Reageer op dit bericht 
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

Praktijkrichtlijnen en til- en andere hulpmiddelen: ze helpen je om prettig en gezond je werk te doen. Maar wat nu als een pati√ęnt tegenstribbelt bij het aankleden? Of als een cli√ęnt zich juist passief en slap opstelt als je hem wilt verschonen? Het boek Met zachte hand van Ondine de Hullu geeft je praktische tips voor dit soort onaangename en soms zelfs pijnlijke situaties. Zodat je van dagelijks terugkerende zorg een mooi moment van contact en samenwerking maakt. Prettig voor de cli√ęnt √©n voor jouzelf als zorgmedewerker!¬†

Als je een van de winnaars bent, ontvang je in de community een persoonlijk bericht. Zeker weten dat je daar een melding per e-mail van krijgt? Check dan je voorkeuren voor meldingen. Van de reacties van anderen in dit gesprek, krijg je geen meldingen per e-mail. Wel zo rustig voor je inbox.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maak graag kans op dit boek omdat het een welkome toevoeging is aan mijn werk op de PG. Ik denk dat benadering en passende zorg de sleutel is tot een kwalitatief goede zorg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag kans maken op dit boek, omdat ik denk dat er veel handige dingen instaan waar wij op de werkvloer heel veel baat bij hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit lijkt me een interessant boek. In de ergocoachtrainingen die ik geef zijn hier vaak vragen over.Extra iedeen altijd welkom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wil graag op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen in de zorg.dus zou het boek zeker van pas komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil dit boek graag omdat ik al 46 jaar in de zorg werk en dit nog enkele jaren in goede gezondheid wil volhouden. Wat me tot nu toe erg goed gelukt is.

Nog steeds klachtenvrij en dat wil ik houden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag mee doen met de loting voor het boek met zachte hand. 

In de woning waar ik werk  met M.C. G. en E.M.B. Clienten ( meervoudig complex gehandicapt en Ernstig  Meervoudig Beperkt ) clienten komt het regelmatig ter sprake hoe we met de clienten op een zo vriendelijke mogelijk  manier transfer e.d. kunnen doen. Het boek zou een welkome. aanvulling zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag maak niet alleen ik maar wij binnen onze instelling een kans op dit mooie boek. Ik denk dat elke afdeling bij ons de tips willen gebruiken uit dit boek om zo onze zorgvragers het beste bij te staan in de zorg die wij hen bieden.

Holtingerhof Emmen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen