Isa van IZZ

Win het boek 'ALS heb je niet alleen'

32 berichten in dit gesprek

Ik wil graag meedoen voor dit nieuwe boek, ALS heb je niet alleen. Ben al bijna 7 jaar mantelzorger voor mijn man.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil vraag mee doen aan de loting  voor het boek  mantelzorg en werk .ALS heb je niet alleen.

Ik heb een vriendin waarvan de man ALS heeft

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lijkt me een mooi en waardevol kado om te winnen op mijn verjaardag, de 25e.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

ben zeer benieuwd naar de ervaringen van de mantelzorger, hoe zij dit in hemelsnaam allemaal voor elkaar breit met gezin, werk en de zorg voor haar man,

zou het graag willen lezen en handige mooie tips/ideeen krijgen om weer door te geven aan andere mantelzorgers op mijn werk.

Het komt regelmatig voor dat ik overbelaste familieleden op mijn poli zie waar ouderen met geheugen problemen komen.

Daarom wil ik mee doen aan de loting van het boek.

bewerkt door Esther van Slooten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vijf winnaars zijn bekend.

Heb jij het boek niet gewonnen? Niet getreurd, we hebben korting voor je kunnen regelen. Schaf het boek zelf aan voor 11,90 euro incl. verzendkosten (i.p.v 14,90 euro) via het IZZ ledenvoordeel. Let op: deze korting geldt vanaf 1 juli tot 31 oktober 2018.

@Evelina van der Starre, @Carla Siegerink, @Willemien Remmen-Zegers en @Esther van Slooten 

Gefeliciteerd!! Jullie zijn de winnaars van de loting voor het boek 'ALS heb je niet alleen'. De vijfde winnaar is een meneer van 89 die geen computer en internet heeft, en ons telefonisch benaderde met het verzoek mee te doen aan de loting.

Als je ons een e-mail stuurt met je adres, dan krijg je het boek thuis gestuurd. Het e-mailadres is community@stichtingizz.nl. 

Leuk als je in de community laat weten wat je van het boek vond!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laat ik nou de gelukkige zijn die dit boek mocht winnen. Dankjewel! 

Evelina

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen