Isa van IZZ

Gratis toegang Congres Zorgprofessional in Balans

8 berichten in dit gesprek

Kom naar het congres Zorgprofessional in Balans en laat weten wat je vindt van onze nieuwe workshop Zorg ook goed voor jezelf.

• Wil jij kans maken op een toegangskaart t.w.v. 179 euro?
  • Voor een 6 accreditatiepunten-congres?
  • Dat helemaal gaat over hoe jij als zorgprofessional in balans komt en/of blijft?
  • En vind je het leuk om daarna met ons de kwaliteit van onze nieuwe workshop te bespreken?

We hebben in samenwerking met een expert een workshop ontwikkeld; Zorg ook goed voor jezelf. Deze workshop geven we voor het eerst op het congres Zorgprofessional in Balans. Omdat we onze leden hierbij willen betrekken, maakt een aantal IZZ leden kans op een gratis toegangskaart. Win je een kaartje? Dan heb je toegang tot het hele programma en horen we graag van jou of de workshop waardevol (genoeg) is, wat je eraan zou verbeteren, et cetera. 

In de loop van 2018 geven we deze workshop op meerdere events, waaronder tijdens de drukbezochte Nursing Experience in december. 

Datum: vrijdag 22 juni 2018
Tijd: het congres start om 9.30 en duurt tot ca. 17.00 uur 

Wat we van jou verwachten is dat je onze workshop bijwoont in de eerste ronde kennissessie, die start om 13.15 uur, en na afloop met de workshopleiders bespreekt. De nabespreking start direct na de workshop en duurt ca. 30 - 45 minuten (en is naast nuttig ook gewoon heel leuk!). Je kunt daarna in de derde ronde nog een andere kennissessie bijwonen.

Wat moet je doen?

1. Reageer hieronder met een korte motivatie: Waarom wil jij naar dit congres / de workshop? 
  2. Op maandag 11 juni 2018 maken we de winnaars bekend (in dit bericht).

Als je meer wilt weten over het congres, het programma en onze workshop: klik hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag zou ik naar dit congres gaan! Het lijkt mij een heel mooi congres echter in de praktijk zie ik dat veel mensen uit de directe zorg dit soort congressen niet kunnen bijwonen.  Ik ben benieuwd wat voor workshop jullie en anderen geven en hoe we dit nog dichter naar de werkvloer kunnen brengen.

Ik hoor bijvoorbeeld veel mensen in de zorg over de filmpjes op Facebook van Tommy in de zorg die heel toegankelijk zijn.

Als ik een kaart win dan schrijf ik graag een blog over het congres en jullie workshop die ik deel op linkedin en Facebook. En natuurlijk neem ik graag deel aan de nabespreking. Hierbij komt mijn ervaring als HR(D) adviseur in de zorg en trainer (mindfulness/stress/van werkdruk naar werkgeluk) en coach nu, goed van pas.

Het liefst win ik meer kaarten zodat ik ook mensen kan meenemen uit de directe zorg.

Hartelijke groet,

Masja Bijman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo @Masja Bijman, bedankt voor je aanmelding! Op vrijdag 8 juni maken we bekend wie de kaarten krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil naar dit congres. Waarom:Het is een actueel onderwerp, er komen interessante sprekers. Ik ben benieuwd naar de workshop. Ik hoop informatie op te doen die ik in mijn werk als ambulant begeleider in de gehandicaptenzorg kan gebruiken.

Vriendelijke groet,

Evelien Langereis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo @Evelien Langereis bedankt voor je aanmelding! Aanstaande vrijdag hoor je er meer over. Hartelijke groet, Isa van IZZ

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo, Graag zou ik deze kans benutten om het congres te bezoeken. Werkend op een high and intensive care unit in de geestelijke gezondheidzorg blijkt het zelf in balans blijven onder collega's een "ondergeschoven kindje". De kennis die ik tijdens het congres op kan doen hoop ik ( mede)  te kunnen gebruiken in mijn  afstudeeronderzoek, HBO verpleegkunde , over veiligheid op de werkvloer. Hartelijke groet , Irma Brokling  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo @Irma bedankt voor je interesse en je aanmelding! Je hebt bij deze een kaartje bemachtigd. Je krijgt de aanmeldinformatie in een persoonlijk bericht. Ook @Masja Bijman en @Evelien Langereis zullen erbij zijn, evenals 4 leden uit Team Burn-out, waarvan er 2 ook een collega meenemen. Een mooie club om onze nieuwe workshop te beoordelen.

ER IS NOG 1 KAART OVER! 

Wat je schrijft over 'ondergeschoven kind' Zelfzorg; dat merken wij met deze actie ook. Meestal als we iets weggeven is er meer animo dan nu. Ik kan daar allerlei redenen voor verzinnen, maar ben vooral benieuwd wat dit bij jullie oproept?

Wat wél positief is, is dat het congres zelf groeiende is; er zijn meer dan twee keer zoveel aanmeldingen dan vorig jaar!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Update: Alle kaarten zijn vergeven! Op 22 juni gaan we er een goede sessie van maken. Terugkoppeling over de sessie en de leerpunten voor ons, volgt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.