Isa van IZZ

Onze eigen IZZ Zorgverzekering vanaf 2019 bij VGZ voor de Zorg én CZ

7 berichten in dit gesprek

Vanaf 2019 wordt de IZZ Zorgverzekering, de eigen zorgverzekering van mensen in de zorg, uitgevoerd door twee zorgverzekeraars. Naast VGZ voor de Zorg zal ook CZ de IZZ zorgverzekering gaan aanbieden. Daardoor krijg je als IZZ lid meer keuze uit verschillende aanvullende pakketten.

• Meer keuze (meer aanvullende pakketten met verschillende samenstellingen)
  • Een krachtiger ledencollectief (betere onderhandelingspositie)
  • Meer invloed (groter bereik voor Gezond werken in de zorg programma)

Lees ons artikel als je meer wilt weten. 

Laat ons en elkaar weten wat we volgens jou nog meer kunnen doen om een krachtig(er) ledencollectief te zijn!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat IZZ dadelijk niets meer heeft te vertellen, en opgeslokt wordt. Onbegrijpelijk dat de WERKGEVERS hier geen stokje voor steken. IZZ wordt dadelijk opgeslokt door de grote heren. Als WERKGEVER zou ik geen IZZ meer adviseren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo @Zetten van J.H, waar leid je uit af dat we opgeslokt worden? We gaan juist met een tweede zorgverzekeraar samenwerken zodat we als ledencollectief een zelfstandiger positie hebben. Begrijp ik het goed dat je je zorgen maakt over de onafhankelijkheid van IZZ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap hoe meer samenwerking hoe meer je kun bereiken,maar ik zou graag willen weten wat er voor ons als klant gaat veranderen. Jullie waren voor de mensen in de zorg maar ik denk dat er straks toch meer gaat veranderen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo @Mo, welke verandering verwacht je? Je schrijft 'jullie waren voor mensen in de zorg'. Zijn we dat in jouw beleving nu niet meer? Ik ben benieuwd hoe je dat ziet, mogelijk kan ik nog iets verhelderen. Hoor het graag! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mo Je vraagt ook wat er voor klanten gaat veranderen. Alle zorgmedewerkers die een IZZ Zorgverzekering willen afsluiten, kunnen straks kiezen uit de IZZ Zorgverzekering uitgevoerd VGZ voor de Zorg, en de IZZ Zorgverzekering uitgevoerd door CZ. Meer smaken dus. Door samen te werken met twee zorgverzekeraars heb je als klant meer keuze, en kun je dus nog beter het pakket kiezen dat bij jou past. En dat allemaal georganiseerd door het ledencollectief (wij dus), die de zorgverzekering afstemt op het werken in de zorg en de gezondheidsrisico's  die daarbij horen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om mee te doen

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen