Overgangsproof Coach & Consulent

Stel je vragen aan de overgangscoach en consulent

4 berichten in dit gesprek

Wij zitten er klaar voor: van 10.00 tot 11.00 uur kun je ons hier vragen stellen en met ons (en elkaar) in gesprek gaan.

Wij zijn Wilmy en Nicole, overgangscoach en verpleegkundig overgangsconsulent. Stel hieronder je vraag. Log dan eerst even in. Als je nog geen profiel hebt dan moet je je even registreren. Dat kan ook onder dit bericht. 

We spreken je graag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ben Judith 50 jaar. Zit al lang vervroegd in de overgang dmv erfelijke borstkanker. Heb zoveel  klachten en voel me lichamelijk wel 80 jaar. Al veel geprobeerd en vaak bij de huisarts geweest. Hij zegt dat t de gevolgen zijn van alle opreaties, chemo, vervroegde overgang enz. Hormonen mag ik niet meer gebruiken. Voel me vaak radeloos, wanhopig en eenzaam. Mijn man begrijpt me gelukkig maar een prettig leven is t niet meer. In de medische wereld vind ik weinig begrip en hulp. Groetjes Judith

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen Judith,

Wat een heftig verhaal, we begrijpen je problematiek. 

Mogen we je een paar suggesties doen? Je stresssysteem is mogelijk overbelast, dat geeft ook veel lichamelijke klachten die overeenkomen met overgangsklachten. Hiervoor zouden massages, sauna en gesprekken met lotgenoten kunnen helpen. Ter ondersteuning van je vitaliteit zou je wellicht een gebaat zijn bij natuurlijke multi vitaminen, en dan vooral Vitamine C, in hoge dosering, Magnesiumcitraat, en Vit D is noodzakelijk.

Is er in het ziekenhuis waar jij behandelt bent een mogelijkheid tot revalidatie? Je kan informatie inwinnen via je behandelend arts.

Daarnaast kan je veel baat hebben bij persoonlijke begeleiding door een therapeut, te denken aan een overgangscoach, zij kan met je meedenken in meerdere mogelijke oplossingen. 

Succes, Wilmy en Nicole

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen