Isa van IZZ

Win het boek 'Alles over werken tijdens de overgang'

176 posts in this topic

Op ‎16‎-‎3‎-‎2018 om 14:25 zei Hennie:

Ik zou graag dit boek willen lezen, ben inmiddels bijna 62 jaar en ben al met de overgang bezig sinds mijn 48 ste jaar.

Heb al van alles geslikt en gedaan om er minder last van te krijgen maar het heeft nog steeds veel invloed op mijn dagelijkse leven.

Ik werk in de thuiszorg en krijg regelmatig van mijn cliënten te horen dat dit wel tot mijn 80 ste levensjaar kan duren ( moet er eerlijk gezegd niet aan denken)

H.G. Els Beekman

Dag mensen van de IZZ,

Ik ben in de overgang en ik werk, daarom zou ik in aanmerking willen komen voor het boek "Alles over werken tijdens de overgang".

Met vriendelijke groet,

Christien Schilder

Ik wil graag meedoen aan de loting. Heb regelmatig last van de problemen die hiermee gepaard gaan maar wil wel graag gezond mijn werk blijven doen.

Hoi ik zou graag her boek van Sharon winnen, ook mijn leeftijd dreigt in de kritieke fase te komen, dan kan ik mij alvast voorbereiden. 

Aangezien ik een aantal collega's heb die in de overgang zitten (waaronder ikzelf :), zou ik dit boek heel graag willen winnen ....... zodat we tips en trucs kunnen gebruiken om ons werk met heel veel plezier te kunnen blijven uitvoeren :D

Edited by herdan

Op 13 maart 2018 om 12:12 zei Isa IZZ:

5aa7b14cb668c_allesoverwerkentijdensdeovergang.jpg.f62836288cf8707cbca728fedc231887.jpg

Wil jij een van de 5 boeken 'Alles over werken tijdens de overgang' van Saron Petronilia winnen?

Laat dan voor 31 maart 2018 hieronder weten dat je mee wilt doen met de loting. Op 3 april a.s. maken we hier de winnaars bekend.

1. Log in of registreer (onder de laatste reactie)
  2. Reageer op dit bericht 
  3. Wie weet valt het boek binnenkort bij jou op de deurmat!

Je hoeft geen contactgegevens achter te laten. Je ontvangt automatisch een melding per mail van nieuwe reacties in dit gesprek (nadat je zelf een reactie hebt geplaatst). Wil je de frequentie van meldingen per mail wijzigen? Ga dan naar jouw voorkeuren voor meldingen.

2 minuten geleden zei Lilian:

Ook ik wil graag dit boek winnen.. Op zoek naar een nieuwe baan en ook nog in de overgang🙄

Heel graag wil ik dit boek ontvangen! Bijna een jaar geleden kreeg ik de diagnose burn-out, echter sinds twee maanden weet ik dat ik volop in de overgang was. De klachten die ik vorig jaar had wezen daar ook op, maar doordat ik nog vrij jong ben is het -hoewel ik zelf ook de overgang vermoedde- niet onderkent door de artsen. Ik hoop door dit boek meer te leren over de overgang in combinatie met het werk, zodat ik mijn grenzen beter kan bewaken en ook anderen kan helpen (eerder) de overgang te herkennen.

Hallo. Het zou erg fijn om dit boek te winnen en daardoor meer handvatten te krijgen om soepel door de overgang te komen. Vriendelijke groet, Marja

Ik zou ook graag dit boek winnen.

Ben helaas vervroegd in de overgang door hormoontherapie na borstkanker.

Ik heb wat 'vage' klachten, zoals soms pijn in mijn vingers of knieen en soms ben ik erg moe, terwijl ik best goed heb geslapen. Zelf heb ik het idee dat het door de overgang komt. Maar of juist daarom ik vind het niet nodig om naar de huisarts toe te stappen. Ik zou graag het boek lezen om er wat meer duidelijkheid over te krijgen. 

Op 16-3-2018 om 11:01 zei carolinespreeuwenberg:

Ik zou graag in aanmerking willen komen voor dit boek. Sukkel al vanaf mijn 13de extreem met de hormonen en de laatste 7 jaar met overgangsklachten.

Ja! Een boek over de overgang! Ik ben nog steeds op zoek naar een compact boek, specifiek voor de combinatie met werken. Geweldig, ik doe heel graag mee met de loting! 

En de winnaars zijn: @Hennie, @Wilma van Zelst, @Ingrid van Elderen, @Anja De Jong en @francienweel!

Gefeliciteerd!

We ontvangen graag jullie postadressen per mail, zodat we het boek op kunnen sturen. Mail je adres naar community@stichtingizz.nl en het boek komt naar je toe! Heel veel leesplezier. En we horen graag hier in de community wat je van Sarons boek leert. Leuk en interessant voor alle anderen, die het boek niet gewonnen hebben :)

Voor al die anderen, jammer dat je het boek niet gewonnen hebt! Je kunt het boek met korting aanschaffen via het IZZ ledenvoordeel! Kijk hier: https://www.izz.nl/ledenvoordeel/30-korting-op-het-boek-alles-over-werken-tijdens-de-overgang

Aan alle vrouwen die meegedaan hebben aan de winactie van het boek Alles over werken tijdens de overgang:

Het is de Week van de Overgang, deze week. En daarom hebben we a.s. donderdag een verpleegkundig overgangsconsulent en een overgangscoach te gast in de community. Je kunt hen vragen stellen en om advies vragen. Lees er alles over in onderstaand bericht (even klikken op de titel):