Isa van IZZ

Schrijf je in en begin: de Nu zeg ik nee! Vijfdaagse

1 bericht in dit gesprek

De Nu zeg ik Nee! Vijfdaagse

Schrijf je vandaag in en begin morgen meteen met de eerste opdracht. Zeg je ook te snel ja? Tegen collega’s, je partner, vrienden? Zou je best wel vaker nee willen zeggen? Schrijf je dan in voor de Nu zeg ik Nee! Vijfdaagse. Met de Nu zeg ik nee! Vijfdaagse dagen we jou uit om nee te zeggen. Want als je wat vaker nee zegt, kun je je eigen werkstress verlagen. Je ontvangt elke dag een inspirerende video met een leuke opdracht. Schrijf je vandaag in en begin morgen meteen met de eerste opdracht.

Risico op burn-out

De druk op zorgmedewerkers neemt toe. Dat blijkt ook uit de cijfers van het jaarlijks IZZ-onderzoek naar Zorggebruik onder zorgmedewerkers. Want wat blijkt? Zorgmedewerkers gebruiken steeds meer fysiotherapie en psychische zorg. En niet alleen in de zorg is de werkdruk hoog. Stress op de werkvloer is beroepsziekte nummer 1. Meer dan een miljoen mensen loopt jaarlijks het risico op een burn-out en andere werkgerelateerde psychische ziektes.  Daarom organiseren ledencollectief IZZ en kennisnetwerk Vernet de Nu zeg ik nee! Vijfdaagse.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Log in of registreer je om mee te doen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze community.

Registreer een nieuw account

Inloggen

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu inloggen